GARANCIA

Gyártói garancia

A Nissan személyautókra 3 év vagy 100 000 km*, elektromos gépjárművek esetén a gépjármű rendszeralkatrészekre 5 év vagy 100 000 km*, a kishaszonjárművekre és Townstar modellre  5 év vagy 160 000 km* gyártó garanciát biztosít. (*amelyik hamarabb bekövetkezik).

A gyártói garancia azon meghibásodásokra nyújt fedezetet, amelyik bizonyítottan gyártási vagy anyaghibára vezethetőek vissza.

Kiterjesztett garancia

Festési és korrózió garancia

További védelemként a Nissan, a gyártói garanciához tartozó személyautók esetén hároméves, kishaszongépjárművek esetén ötéves festés garanciát, illetve 12 éves korrózió garanciát kínál.

Alkatrész és tartozék garancia

Minden eredeti Nissan alkatrészre és tartozékra, amely bármely hivatalos Nissan márkaszerviz által lett beszerelve 1 éves a megtett kilométerektől független garancia vonatkozik. A garancia igénybevételéhez szükséges a beszerelés időpontjának számlával történő igazolása

NISSAN ASSISTANCE

Élvezze a gondtalan autózás élményét!

Nem előzhetünk meg minden váratlan eseményt, amivel utazása előtt szembesülhet, de minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy Ön minél hamarabb újra folytathassa útját.

E szolgáltatásnak köszönhetően az év 365 napján és a nap 24 órájában szabadon és nyugodtan élvezheti a vezetést. A Nissan európai közúti segélyszolgálatot Európa minden országában ingyenesen, járműve forgalomba helyezésének első napjától, nem csak a gyári garancia időtartama alatt, de azt követően minden egyes, Nissan márkaszervizben elvégzett, időszakos karbantartás után a következő szerviz előírt időpontjáig igénybe veheti.

Telefonszám: 06 80 333 888
Nemzetközi telefonszám: + 36 1 371 5493

A Nissan Assistance szolgáltatás az alábbiakra terjed ki:

  • Helyszíni segítségnyújtás – A motorhibák csaknem felét a helyszínen meg tudják javítani a kiérkező szerelők
  • Vontatás – Ha a járműve egy baleset miatt nem tud továbbhaladni, a helyszínről saját márkakereskedéséhez* (50 km-en belül), illetve a legközelebbi Nissan márkakereskedéshez vontatjuk.

*Saját márkakereskedésnek az a telephely számít, ahol az autóját vásárolta, vagy rendszeresen szervizeli.

Ha autóját nem lehet a meghibásodás napján megjavítani, vagy ha zárás után érkezik a márkakereskedésbe, Ön az alábbi 4 lehetőség közül választhat egyet:

  • Csereautó, hogy zökkenőmentesen folytathatja az utazását
  • Szállodai tartózkodás költségtérítéssel
  • Utazásának folytatása egy tetszés szerint választott közlekedési eszközön:
    • Taxi (50 km távolságig)
    • Vonat vagy hajó (utazás az első osztályon)
    • Repülőgép (utazás turistaosztályon), ha az eset otthonától legalább 1000 km-re történt
  • Járműve, utasai és poggyászai díjmentes hazajuttatása

A fenti tájékoztatás nem teljes körű. A további részletekért kérjük, olvassa el a garanciakönyvben található üzletszabályzatot, vagy hívja márkakereskedésünket!