GARANCIA

Gyártói garancia

A Nissan személyautókra 3 év vagy 100 000 km*, a kishaszonjárművekre  5 év vagy 160 000 km* gyártó garanciát biztosít. (*amelyik hamarabb bekövetkezik). Az NV200 és Evalia modellekre a kisteherautókra, az e-NV200 modellre pedig a személyautókra vonatkozó feltételek érvényesek.

A gyártói garancia azon meghibásodásokra nyújt fedezetet, amelyik bizonyítottan gyártási vagy anyaghibára vezethetőek vissza.

Festési és korrózió garancia

További védelemként a Nissan, a gyártói garanciához tartozó személyautók esetén hároméves, kishaszongépjárművek esetén ötéves festés garanciát, illetve 12 éves (NT400 Cabstar esetén 6 éves) korrózió garanciát kínál.

Alkatrész és tartozék garancia

Minden eredeti Nissan alkatrészre és tartozékra, amely bármely hivatalos Nissan márkaszerviz által lett beszerelve 1 éves a megtett kilométerektől független garancia vonatkozik. A garancia igénybevételéhez szükséges a beszerelés időpontjának számlával történő igazolása

NISSAN ASSISTANCE

Élvezze a gondtalan autózás élményét!

Nem előzhetünk meg minden váratlan eseményt, amivel utazása előtt szembesülhet, de minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy Ön minél hamarabb újra folytathassa útját.

E szolgáltatásnak köszönhetően az év 365 napján és a nap 24 órájában szabadon és nyugodtan élvezheti a vezetést. A Nissan európai közúti segélyszolgálatot Európa minden országában ingyenesen, járműve forgalomba helyezésének első napjától, nem csak a gyári garancia időtartama alatt, de azt követően minden egyes, Nissan márkaszervizben elvégzett, időszakos karbantartás után a következő szerviz előírt időpontjáig igénybe veheti.

Telefonszám: +36 1 802 0205

+ 36 30 526 8767 (Elektromos autók: LEAF, e-NV200)

A Nissan Assistance szolgáltatás az alábbiakra terjed ki:

  • Helyszíni segítségnyújtás – A motorhibák csaknem felét a helyszínen meg tudják javítani a kiérkező szerelők
  • Vontatás – Ha a járműve egy baleset miatt nem tud továbbhaladni, a helyszínről saját márkakereskedéséhez* (50 km-en belül), illetve a legközelebbi Nissan márkakereskedéshez vontatjuk.

*Saját márkakereskedésnek az a telephely számít, ahol az autóját vásárolta, vagy rendszeresen szervizeli.

Ha autóját nem lehet a meghibásodás napján megjavítani, vagy ha zárás után érkezik a márkakereskedésbe, Ön az alábbi 4 lehetőség közül választhat egyet:

  • Csereautó, hogy zökkenőmentesen folytathatja az utazását
  • Szállodai tartózkodás költségtérítéssel
  • Utazásának folytatása egy tetszés szerint választott közlekedési eszközön:
    • Taxi (50 km távolságig)
    • Vonat vagy hajó (utazás az első osztályon)
    • Repülőgép (utazás turistaosztályon), ha az eset otthonától legalább 1000 km-re történt
  • Járműve, utasai és poggyászai díjmentes hazajuttatása

A fenti tájékoztatás nem teljes körű. A további részletekért kérjük, olvassa el a garanciakönyvben található üzletszabályzatot, vagy hívja márkakereskedésünket!